close
厲旭solo曲應援
(厲旭沒唱整首,這是小兔我整理厲旭所唱的長度了)

I never thought that I'd fall in love, love, love, love
But it grew from a simple crush, crush, crush, crush
(
以上是前奏音樂,為了增加氣氛,請不要喊)
(
以下厲旭出場,正式開始唱歌囉
)

I never thought that I'd fall in ((love, love, love, love))
從沒想過我會墜入情網
But it grew from a simple ((crush, crush, crush, crush))
不過這一切源自於暗戀
Being without you girl, I was all messed ((up, up, up, up))
女孩失去了妳,我心中一團亂
When you walked out, said that you'd had enough-nough-nough-nough
當妳走出之時,妳說妳己經受夠了
*Been a fool, girl I know
女孩我知道我一直是個傻瓜
Didn't expect this is how things would go
沒料到會是這樣的結果
Maybe in time, you'll change your mind
也許妳會及時改變我的心意
Now looking back i wish i could rewind*
現在回想起來,要是一切可以重來就好了
** ((Because)) i can't sleep til you're next to me
(
這段副歌後面又會重複一次,請大家只要喊第一次就好,因為第一次的會拉長音,第二次不會)

因為要一直到妳重回我身邊我才能入眠
No i can't live without you no more
我不要,沒有妳我無法再活下去了
Oh i stay up til you're next to me
Oh,
直到你回到我身邊,我會一直徹夜不眠
Til this house feels like it did before
直到這屋子重回以往的感覺
Feels like insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah
這感覺就像失眠啊,這感覺就像失眠啊
Feels like insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah**
這感覺就像失眠啊,這感覺就像失眠啊
Ah, i just can't go to sleep
,我就是無法入眠
Cause it feels like I've fallen for you
因為感覺我就是愛上妳
It's getting way too deep
愈來愈無法自拔
And i know that it's love because
而我知道這叫愛,因為
**
重覆**
arrow
arrow
    全站熱搜

    海鷗妍希 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()